lauantai 1. helmikuuta 2014

Valmentaja

Meidän a-minien blogin innoittamana aattelin itsekin kirjoittaa valkkuesittelyn..
TLS aikoina jotain varmaan itsestäni jo kerroinkin, mutta päivitetääs hieman..



Nimi: Marika
Ikä: 26
Asun Helsingissä ja tänne olen myös syntynyt enkä enää koskaan lähde pois :D Tossa välissä oon asunut myös Porvoossa ja Tampereen lähettyvillä..
Harrastusvuodet: ehkä 6?? :D
Valmennusvuodet: 3 ja puol suunnilleen.. Ennen oli TLS ja nyt Stardom tän vuoden alusta :)

Edelliset seurat/joukkueet: Comet Cheerleaders, Tappara Flames, Funky Team Babes, Funky Team Ice ja Funky Team Wild Flyers (kävin kans kokeilee parit GS treenit joskus ennen Funkkareihin menoa, mutta halusin aina päästä WF, koska niillä oli hienoimmat puvut :DDD)

Saavutukset: (voi olla et menee vuodet väärin..) May Madness 2005 1.sija, Ruotsin Mestaruuskilpailut (ei hajuakaan vuodesta) avoin sarja 3.sija, SMK 2008 4 sija (luulisin), SM 2008 4.sija. En kauheasti edes kerennyt kisata omana harrastusaikana :/

Saavutukset valmentajana:
Super Cheer 2013 (edistyneet minit) 3.sija
Syyskilpailut Syysmyrsky 2013 (edistyneet minit) 2.sija
Super Cheer 2012 (edistyneet minit) 6.sija
Syyskilpailut 2012 (edistyneet minit) 5.sija
Minien Super Cheer 2011 (cheer minit) 11.sija
MayMadness 2011 (cheer minit) 10.sija, The Most Spirited Team

Koulutukset:
Ohjauksen perusteet
Stunttitekniikka 1
Tuomaroinnin workshop
Mini- ja mikrovalmentajien ideapäivä
Lajikohtainen ensiapukoulutus
Psyykkinen valmennus
Tulossa olisi vielä tän vuoden aikana Stuntti 2, Akro 1, mahdollisesti myös VOK Superviikonloppu 2 ja ESLU Dynaaminen liikkuvuus



Oon aika luova ja taiteellinen persoona..suht nuorekas :DD En ajattele järjellä vaan tunteilla ja valmennan myös tunteella. Rakastan aina omaa joukkuetta yli kaiken ja vain parasta mun jengille ;) Haluan tehdä/suunnitella kaiken itse...jotkut sanoo perfektionistiksi, mutta mulla on vaan todella vahva näkemys asioista ja tiedän tasan mitä haluan. En ole se kaikista tiukin ja pelottavin valkku, mutta multakin palaa pinna jos ei asiat suju, joten osaan olla ärsyttäväkin :DD En usko huutamiseen  ja valittamiseen vaan lepyn aika nopeasti ja positiivisuus tuntuu olevan mun vahvuuksia nykyään vaikka sitä onkin itse vaikea uskoa :D Jos en osaa jotain niin opettelen :D Paineen alla ja vastoinkäymisten jälkeen oon aina parhaimmillani :DD

Siinä vähän mun taustaa ja luonnetta :D ...joukkueen esittelyä myös tulossa piakkoin :)











Ei kommentteja:

Lähetä kommentti